Varastonhallinta Talk’nPick on kustannustehokas, laiteriippumaton ja nopea tapa nostaa varaston suorituskykyä uudelle tasolle – ilman raskaita järjestelmäuudistuksia ja isoja liiketoimintariskejä. Ratkaisu tehostaa varastonhallinnan toimintoja jopa 40 % ja parantaa 80 % keräilytarkkuutta.
Katsoessa kannattaa miettiä kuinka monta varastotöiden noviisia varastostanne vuoden aikana löytyy ja miten Talk’nPick voisi nopeuttaa heidän perehdyttämistään sekä parantaa laatua.
Helppokäyttöisyys on yksi tärkeimmistä keräysratkaisun ominaisuuksista. Seurasimme varastotöissä kokematonta ”Penttiä” ja tarkkailimme miten hommat sujuvat ensikertalaiselta. Ja kyllähän ne sujuvat! Työparille juttelu on luontevaa ja tulostakin syntyy heti alusta alkaen.
Talk’nPick sovellus on ketterä ja multimodaalinen, puheella, skannereilla tai näppäimistöltä käytettävä varastohallinnan ratkaisu, joka hoitaa kaikki tärkeimmät varastonhallinnan tehtävät: vastaanotot, sisäiset siirrot, keräilyn, inventoinnit jne. Kevyenä ja päälle puettavana se kulkee kätevästi käyttäjän mukana ja vapauttaa kummatkin kädet itse työhön.
Referenssejä mm. OPM International Oy ja Elpac Oy.
Ratkaisu sisältää mobiili apin sekä selainsovelluksen toimintojen reaaliaikaiseen hallintaan ja raportointiin.
Koska Talk’nPick on valmiiksi integroitu Visma.netiin, on ratkaisu nopeasti käyttöönotettavissa. Luonnollisesti se on liitettävissä myös muihin Visma tuotteisiin.