Yrityksen on itse huolehdittava Microsoft 365 -varmuuskopioinnista
Monet yritykset luottavat Microsoft 365 -palveluun päivittäisessä toiminnassaan. Sähköpostit, Teams-keskustelut sekä tärkeät tiedostot SharePointissa ja OneDrivessa ovat elintärkeä osa yrityksen sekä käyttäjien päivittäistä työskentelyä. Tästä …
Pitkät asiakassuhteet
Pitkät asiakassuhteet ovat yrityksen menestyksen kulmakiviä. Ne perustuvat luottamukseen, jatkuvaan vuorovaikutukseen ja asiakkaan tarpeiden ymmärtämiseen. Pitkät asiakassuhteet eivät toki synny hetkessä, vaan vaativat aikaa, vaivaa …
Työajanseurannan merkitys työhyvinvoinnille
Työajanseuranta voi vaikuttaa merkittävästi työhyvinvointiin. Laadukas työajanseurantaprosessi ja sitä tukevat digitaaliset järjestelmät eivät ainoastaan tehosta työtä, vaan myös vähentävät tutkitusti stressiä ja parantavat työn ja …
Aames Oy liittyy FLIQ-jälleenmyyjäverkostoon – Uusi kumppanuus, uudet mahdollisuudet
Kirjoittaja: Miira Jokela, Customer Success Manager, Fliq Oy Teollisuuden digitalisaatio etenee vauhdilla, ja FLIQ on eturintamassa tarjoamassa yrityksille reaaliaikaista näkyvyyttä tuotantoprosesseihin. Nyt meillä on ilo …
Webinaaritallenne: Devoca & Visma Nova
Webinaaritallenne: Varaston kehittämisellä kustannussäästöä ja parempaa asiakastyytyväisyyttä Visma ja Devoca järjesti yhteisen webinaariin 29.1.2025. Mikäli et päässyt osallistumaan webinaariin tai haluat palata siihen uudemman kerran, …
Mitä on odotettavissa pk-yrityksille vuonna 2025?
Vuosi 2025 vahvistaa entisestään uusien teknologioiden ja toimintatapojen käyttöönottoa pk-yrityksissä. Tekoäly, automaatio ja pilvipalvelut avaavat uusia mahdollisuuksia tehostaa toimintaa ja parantaa asiakaskokemusta. Samalla kyberturvallisuus ja …